7.14.2005

one more quickie...

OK, had to post a quick one of Jake because this kid can be so much damn fun sometimes. Despite the *trauma* he causes me on a daily basis, he really is a good, funny, charming, sweet boy. Who needs a haircut. Daddy-o says he's gonna take care of this weekend...I'm accepting all bets on that one :p

Image hosted by Photobucket.com

7 comments:

  1. SOO cute. Have fun at CHA! Wish I was there...

    ReplyDelete
  2. omgosh these pics are beautiful! my sister just got the 20D and I'm so jealous! of course I can't take pics like these because I have no clue how to use it but how fun to have it!
    anyway......have fun at cha...jealous ;)

    ReplyDelete
  3. I've got $10 on a very traumatic haircut! Have fun in Chicago!!!

    ReplyDelete
  4. Oh man his hair is getting long-it looks cool! Sooo happy to hear the good news about Z! YAY for sleeping in the crib!

    ReplyDelete
  5. What a gorgeous little dude. :) How'd the haircut go?

    g

    ReplyDelete
  6. ohhhh he is so cute, Erica

    ReplyDelete
  7. That picture is SOOOOOO CUTE! I see a little Erica smiling back at me there :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...